800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Co dělat při sňatku/rozvodu?
  • 1.
    krok

    Změna jména a trvalého bydliště

    • Navštivte kteroukoli pobočku České spořitelny. Změny uvedených osobních údajů lze provést pouze v pobočce České spořitelny, nejlépe té, která vede váš účet. S největší pravděpodobností došlo i ke změně občanského průkazu a tuto změnu je potřeba rovněž oznámit.

    • Proveďte změny u všech produktů. Pokud v České spořitelně využíváte více služeb, je třeba změnu jména či trvalého bydliště zaznamenat u každého z nich. Je nutné to provést osobně, nahlášení e-mailem je nedostačující.

  • 2.
    krok

    Změna korespondenční adresy

    • Zvolte si způsob změny adresy. Změnu můžete provést jednoduše bez nutnosti navštívit pobočku České spořitelny, ale také návštěva v pobočce je možná. Na výběr máte z několika způsobů.

      • Návštěva pobočky. V kterékoli pobočce můžete změnit všechny korespondenční adresy (např. ke kartě, ke službě SERVIS 24, ke stavebnímu spoření, pojištění, pro zasílání výpisů apod.).
      • Pomocí služby SERVIS 24. Pokud využíváte službu SERVIS 24 Internetbanking, můžete změnit adresu ke službě SERVIS 24, pro zasílání výpisů, ke stavebnímu spoření a penzijnímu připojištění. Druhou možností je zavolat na linku služby SERVIS 24 (pevná linka 956 777 956, Telefónica O2 726 111 144, T-Mobile 605 661 144, Vodafone 776 991 144). Poté, co telefonní bankéř ověří pomocí klientského čísla, bezpečnostního hesla a případně bezpečnostního kódu vaši totožnost, můžete změnit adresu ke službě SERVIS 24, ke kartě, ke stavebnímu spoření a penzijnímu připojištění.
      • Písemně. Požadavek na změnu je možné adresovat pobočce, ve které jste založil/a svůj účet. Žádost má své přesně specifikované náležitosti a je třeba na ní uvést identifikační údaje. Podpis musí být úředně ověřen.
    • Nahlaste změnu korespondenční adresy. Od okamžiku změny bude příslušná korespondence zasílána na novou adresu.

  • 3.
    krok

    Změna adresy pro doručení platební karty a PIN

    • Zvolte si způsob změny adresy. Můžete ji provést stejnými způsoby, jaké jsou uvedeny výše v předchozím kroku Změna korespondenční adresy.

    • Nahlaste změnu adresy pro doručení. Karta pro následující vydané období (pokud je vyměňována automaticky) bude zaslána na novou adresu. Změna však musí být provedena alespoň 2 měsíce před koncem platnosti původní karty, kdy nová karta ještě není vyrobena.

      Změnu adresy pro zaslání PIN a změnu zasílání kreditních karet typu Kredit+ lze nahlásit pouze v pobočce České spořitelny. Vlastníte-li Chytrou kartu České spořitelny, můžete o změnu adresy pro zaslání požádat buď v pobočce, na informační lince 800 207 207, nebo prostřednictvím služby SERVIS 24 Telebanking.

  • 4.
    krok

    Změna jména a trvalého bydliště u stavebního spoření

    • Pokud nemáte možnost navštívit pobočku České spořitelny, lze změnu smlouvy o stavebním spoření provést dvěma způsoby:

      • Pomocí služby SERVIS 24 Internetbanking.
      • Písemně. Dopis je třeba zaslat na adresu: Stavební spořitelna České spořitelny, a. s., Vinohradská 180/1632, 130 11, Praha 3. V žádosti uveďte, které údaje si přejete změnit, a přiložte kopie obou stran občanského průkazu. Podpis nemusí být úředně ověřen, pouze postačí, když žádost vlastnoručně podepíšete.

Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 2.9.2014
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,740 + 0,07%
USD 21,118 + 0,39%

Přihlášení

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster