800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Co dělat při chybně zadaném PIN
  • 1.
    krok

    Pokuste se zadat správný PIN

    • Při prvním chybném zadání PIN na bankomatu Vám obrazovka hlásí „Chybné PIN. Zadejte prosím PIN znovu.“ Pokuste se tedy znovu zadat správný PIN.

      Při placení v obchodě Vám při prvním chybném zadání PIN přístroj hlásí „Chybný PIN. Zadejte PIN." Řiďte se pokyny na přístroji a znovu zadejte správný PIN.

  • 2.
    krok

    Ukončete transakci

    • Pokud i potřetí zadáte na bankomatu chybný PIN, obrazovka hlásí „Litujeme, transakce neprovedena. Kartu nelze použít. Odeberte prosím svou kartu a stvrzenku.“ Karta nebude zadržena, bankomat Vám ji automaticky vydá.

      Pokud při platbě v obchodě opětovně zadáte chybný PIN, transakci ukončete.

      V obou případech není karta zablokovaná, tj. můžete ji dále používat, jakmile zadáte správný PIN.

  • 3.
    krok

    Zjistěte správný PIN

    • Svůj aktuálně platný PIN najdete v internetovém bankovnictví SERVIS 24.

      Nemáte-li službu SERVIS 24 sjednanou, najdete PIN v zásilce, kterou jsme Vám poslali při vydání karty (v samostatném dopisu – PIN doručený poštou, nebo v dopisu s kartou - PIN doručený formou SMS). 

      • V případě, že tento dokument již nemáte nebo jste si PIN změnil/a, požádejte o znovuzaslání PIN v pobočce České spořitelny.

Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 9.12.2016
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,040 + 0,04%
USD 25,424 + 1,06%

Přihlášení

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster