800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Co dělat, když máte záznam v registru dlužníků
  • 1.
    krok

    Záznam zadala Česká spořitelna

    • Pakliže po podání žádosti o úvěr zjistíte, že máte negativní záznam v centrálním registru dlužníků, snažte se záznam odstranit.

      Pokud záznam do CCB zadala Česká spořitelna, navštivte pobočku a požádejte poradce o zjištění bližších informací. Pokud je záznam neoprávněný, lze požádat o opravu údajů zaslaných do CCB.

  • 2.
    krok

    Nevíte jaká banka záznam zadala?

    • Nevíte-li, z jaké banky byl záznam do CCB zaslán, požádejte registr CBCB o výpis, který je zpoplatněn podle ceníku CCB. Můžete o něj požádat několika způsoby:

      • Osobně na adrese Czech Credit Bureau, a. s. - klientské centrum Bankovního registru klientských informací, Na Vítězné pláni 1719/4, 140 00 Praha 4, Česká republika
      • Písemně na formuláři, který spolu s ostatními informacemi získáte na stránkách CCB, záložka Formuláře a soubory, případně v kterékoli pobočce České spořitelny. Písemná žádost zaslaná poštou musí být podepsána notářsky ověřeným podpisem.

       

  • 3.
    krok

    Kontakt na registr dlužníků

    • Po té, co zjistíte, která banka záznam zaslala, obraťte se na příslušnou banku, případně záznam reklamujte přímo v klientském centru CCB.

      Centrální registr dlužníků můžete kontaktovat:

       

Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 6.12.2016
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,050 + 0,04%
USD 25,194 - -0,61%

Přihlášení

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster