800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

13. Řešení finanční nouze

Ještě před poskytnutím úvěru posoudíme statisticky Vaše možnosti poskytnutý úvěr splatit a případně doporučíme odpovídající typ pojištění pro krytí neočekávaných životních situací. Tento postup zvolíme jako prevenci před Vaší finanční nouzí.

V případě, že se ve finanční nouzi ocitnete, budeme s patřičným pochopením a společně s Vámi hledat optimální způsob řešení vzniklé situace.

O svých nečekaných finančních problémech byste nám měli dát vědět co nejdříve. Učiníme maximum, abychom Vám tuto nepříznivou situaci pomohli překonat. S Vaší pomocí vypracujeme pro Vás plán, jak postupovat, a písemně Vám potvrdíme, na čem jsme se dohodli.

Čím dříve s námi diskutujete Vaše problémy, tím snazší je pro nás najít společné řešení. Čím více nám řeknete o Vaší celkové finanční situaci, tím spíše Vám budeme schopni pomoci.

V krajních případech, kdy se banka a klient nemohou dohodnout na řešení finanční nouze, můžeme přistoupit k prodeji či postoupení nesplácených půjček společnostem specializovaným na vymáhání nesplacených dluhů. Takovou společnost vybíráme s maximální obezřetností. Tento způsob použijeme skutečně až jako krajní řešení v případech, kdy klient odmítá s bankou na nápravě vzniklé situace spolupracovat a je tak významně ohroženo splacení půjčky.

Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 21.10.2014
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,570 + 0,25%
USD 21,575 + 0,35%

Přihlášení

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster