800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

SERVIS 24 Mobilní banka

Stáhněte si banku do svého chytrého telefonu

Elektronické výpisy dostanou klienti Stavební spořitelny České spořitelny přímo do internetového bankovnictví

  • Klienti Stavební spořitelny České spořitelny dostanou od 1. ledna 2016 všechny výpisy elektronicky
  • Službu poskytne Stavební spořitelna České spořitelny zdarma 
  • Potvrzení o doručení dokumentu najdou klienti v SERVISU 24 nebo v emailu a sms

Stavební spořitelna České spořitelny (SSČS) přichází s novinkou v oblasti elektronické dokumentace a stejně jako již dříve Pojišťovna České spořitelny a Česká spořitelna – Penzijní společnost přechází na elektronické zasílání všech dokumentů. Bezmála 240 tisíc klientů SSČS dostane od ledna 2016 výpisy a jiné dokumenty ke svému stavebnímu spoření i všem typům úvěrových produktů vždy elektronicky. Službu poskytne Stavební spořitelna České spořitelny klientům zdarma.

Zasílání elektronických dokumentů nastaví SSČS klientům automaticky. Pokud klienti nebudou chtít službu využívat a budou chtít zachovat zasílání papírových výpisů, mohou si to velmi jednoduše změnit přímo v internetovém bankovnictví SERVIS 24. Službu E-faktura/E-dokumenty je možné deaktivovat odškrtnutím v sekci ÚČTY / E-FAKTURY / E-DOKUMENTY / Správa výstavců. Po deaktivaci se klientovi automaticky obnoví zasílání dokumentů v papírové formě.

Službu Stavební spořitelna České spořitelny nastaví těm klientům, kteří využívají nejen některý z produktů SSČS, ale mají i internetové bankovnictví SERVIS 24. Mohou si ji ale nastavit i všichni ostatní klienti SSČS, kteří jsou majiteli produktu nebo zákonní zástupci nezletilých vlastníků a kteří začnou využívat SERVIS 24.

Služba přinese klientům tyto výhody:

  • jistotu bezpečného doručení - dokumenty se nikde neztratí a nedostanou se do nepovolaných rukou,
  • rychlost doručení - důležité dokumenty obdrží klient dříve než klasickou poštou a nemusí si tak pro ně nikam chodit,
  • elektronické uchovávání po dobu 24 měsíců - dokumenty klient vždy snadno najde, má o nich neustálý přehled a může je kdykoliv vytisknout či uložit,
  • potvrzení o doručení dokumentu obdrží klient vždy avízem v SERVISU 24, může si nastavit i upozornění emailem či SMS.

Více informací naleznete na stránkách www.csas.cz/e-faktura

 

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster