800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Osobní finance
Nejčastejší otázky k Účelovému spoření České spořitelny:
Jak často je mi připisován úrok na spořícím účtu?
Úrok na Vašem spořícím účtu je připisován čtvrtletně - vždy na konci kalendářního čtvrtletí.
Co musím splnit, abych úrok dostal?
Zaslat v každém měsíci daného čtvrtletí měsíční vklad.
Co se stane v případě, že nepošlu jeden měsíc úložku?
V případě, že v kalendářním čtvrtletí nepošlete některou z měsíčních úložek, ztrácíte za dané čtvrtletí nárok na přiznání úrokové sazby.
Je možné poslat pravidelnou úložku ve více částkách?
Je to možné. Částka však nesmí překročit výši sjednané měsíční úložky. Pro pohodlnější zasílání měsíčních plateb doporučujeme založení trvalého příkazu na sjednanou částku. Úhrada platby proběhne automaticky a Vy se nebudete muset o nic starat.
Můžu z účtu v průběhu spoření vybírat?
Vybrat z účtu je samozřejmě možné. Je jen na Vás, jak vysokou částku vyberete. Za výběr z účtu neplatíte žádný poplatek. Při výběru peněz z Vašeho účtu však ztrácíte nárok na úrokovou sazbu za dané kalendářní čtvrtletí.
Co se stane, když pošlu více peněz, než je sjednaná výše úložky?
V případě, že na účet zašlete vyšší částku, než je sjednaná měsíční úložka, bude Vám celá tato částka vrácena na Váš běžný účet. Pro pohodlnější zasílání měsíčních plateb proto doporučujeme založení trvalého příkazu na sjednanou částku.
Jakým způsobem se dozvím o dospoření cílové částky?
Před dospořením Vámi sjednané cílové částky Vás budeme informovat o blížícím se konci spoření. Následně stačí dostavit se na pobočku a domluvit se na dalším postupu – naspořené peníze můžete z účtu vybrat, změnit si účel spoření i výši cílové částky a znovu pokračovat ve spoření za jiným účelem.
Je možné po dospoření cílové částky pokračovat ve spoření?
Ano, to je samozřejmě možné. Dospořením cílové částky produkt nekončí. Stačí si pouze upravit účel spoření, změnit si cílovou částku a můžete znovu spořit.
Můžu si účel spoření či cílovou částku v průběhu spoření měnit?
V průběhu spoření můžete provádět nejen výběry z naspořené částky, ale můžete také měnit parametry Vámi sjednaného účelového spoření. Stačí v jakékoliv pobočce požádat o úpravu některého z parametrů, aby lépe vyhovoval Vašim aktuálním potřebám.
Budu dostávat informace o výši naspořené částky v průběhu spoření?
O aktuální výši naspořené částky Vás budeme informovat prostřednictvím pravidelného výpisu. Kromě výpisu Vám budeme v průběhu spoření zasílat aktuálně platné nabídky slev k vybraným účelům spoření, které můžete využít již v průběhu spoření.
Kde najdu aktuálně platné produktové parametry a úrokové sazby?
Přesné nastavení Vašeho Účelového spoření je uvedeno ve smlouvě. Aktuálně platné produktové parametry a úrokové sazby jsou součástí sdělení České spořitelny a můžete se s nimi seznámit buď v kterékoliv pobočce České spořitelny nebo prostřednictvím našich webových stránek www.csas.cz.
Můžu si založit více účtů účelového spoření?
Ano, je to možné. Počet sjednaných účelových spoření není nijak omezen. Je jen na Vás, kolik účtů si otevřete, a na jaké účely se rozhodnete spořit.

Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 26.9.2016
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,020 - -0,04%
USD 24,082 + 0,21%

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster