800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Archiv aktualit

31.05.2017

Erste Private Banking se již deset let stará o movité klienty. Úspěšnou dekádu slaví historicky první marketingovou kampaní

  • Erste Private Banking (EPB) se stará o téměř 3 tisíce klientů v 11 městech a 13 centrech privátního bankovnictví
  • Ve střední Evropě je EPB preferovaný správce majetku, působí v šesti zemích
  • Klientům EPB nově poskytuje i úvěrovou strategii a právní či daňové poradenství
  • První marketingovou kampaň, která podtrhuje partnerství klienta s bankéřem, spustila 1. května

Erste Private Banking začalo nabízet své služby movitějším klientům v ČR 1. června 2007. Tehdy se o klienty s majetkem minimálně 5 mil. Kč starali 3 bankéři v pražské pobočce v Rytířské ulici. Z počátku klienti přicházeli z řad stávajících klientů České spořitelny a potřebovali zejména investiční poradenství. Služba se postupně rozšiřovala do všech regionů a potřeby klientů se rozšiřovaly. V roce 2012 se limit pro vstup do této exkluzivní služby zvýšil na 10 mil. Kč a letos v lednu EPB představilo novou službu Wealth management pro klienty s hodnotou majetku přesahující 50 mil. Kč. V současnosti je EPB preferovaným správcem majetku ve střední Evropě, působí v šesti zemích a poskytuje mezinárodní servis v oblasti správy investic a finančních služeb. Výhodou je i možnost synergií v rámci skupiny Erste, která v privátním bankovnictví spravuje 17 mld. Eur. V České republice EPB spravuje 60 mld. Kč.

Díky elitnímu týmu 27 privátních bankéřů získávají klienti tu nejlepší péči v oboru - bankéři jim poskytují vysoce profesionální podporu a servis jak při běžném každodenním bankovnictví, tak zejména při rozhodování o vhodné investici či dlouhodobé správě financí. Privátní bankéři budují dlouhodobá partnerství a plní i ta nejnáročnější požadavky a přání klientů. Mezi klienty EPB a zejména jeho nové služby Wealth management patří dolaroví milionáři.

„V posledních letech je velmi živý trh fúzí a akvizic. Jedním z důvodů je i mezigenerační transfer kapitálu, kdy otec zakladatel nemá v rodině nástupce, který by chtěl pokračovat v podnikání. Jen loňský rok měnilo majitele 300 firem v celkové hodnotě přes deset miliard dolarů,“ uvádí Tomáš Petr, manažer Erste Private Banking. Mezi další trendy poslední doby patří i zakomponování úvěrové strategie s využitím lombardních úvěrů do portfolia klienta. Klienti navíc ve zvýšené míře poptávají i poradenství mimo typicky bankovní služby - právní poradenství, daňové poradenství. To jim EPB poskytuje ve spolupráci s partnery.

Ke svému desetiletému výročí si EPB připravila svoji historicky první velkou kampaň. V první vlně pracuje s konceptem "Úspěšný muž a jeho bankéř". Kampaň podporuje image unikátního privátního bankovnictví, jehož základem je partnerství klienta s bankéřem, který detailně zná klientovy potřeby.

Součástí je i kampaň propagující službu Wealth managent. Hlavní téma je “péče o bohatství”, které přesáhne generace. Banka se v tomto stává členem “rodiny”, která je naprosto loajální a připravená kdykoliv pomoci. Má dokonalé znalosti finančních dispozic klienta a umí podat excelentní finanční doporučení, které pak následně ocení i další generace. Myšlenka této kampaně je: Skutečné bohatství není to, co máte teď, ale co předáte dalším generacím.

Kampaň byla spuštěna 1. května a připravila ji agentura Young&Rubicam.


Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:?

Kristýna Havligerová
Tisková mluvčí ČS
E-mail: tiskove_centrum@csas.cz
Pavla Kozáková
Tiskové centrum ČS
 


PDF verze tiskové zprávy [nové okno]





Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207


Facebook České spořitelny Twitter YouTube


Kurzovní lístky

Aktuální k: 23.6.2017
Kurz měny: deviza - střed
EUR 26,260 - -0,11%
USD 23,528 - -0,27%

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster