800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Archiv aktualit

12.09.2016

Průhledná kreditka přináší jednoduchý výpočet úroku i bezúročné období u výběru z bankomatu

  • ?Za každých celých nesplacených 500 Kč klient zaplatí 10 Kč k datu splatnosti
  • Bezúročné období se nově vztahuje i na výběry hotovosti z bankomatu a ostatní platby
  • Za platbu na internetu a v zahraničí získá klient 1 % zpět ze zaplacené částky
  • Pokud kartou v daném účetním období zaplatíte alespoň 3 000 Kč, vedení kartového účtu máte v tomto období zcela zdarma.

Nová Kreditní karta nahrazuje všechny současné kreditní karty v portfoliu České spořitelny s výjimkou kreditní nálepky a kreditní karty Visa Infinite. „Při přípravě nové kreditní karty jsme vycházeli z přání a potřeb našich klientů,“ řekl Václav Adamec, specialista platebních karet České spořitelny, jehož tým stojí za nastavením parametrů kreditní karty. Největší změnou je unikátní počítání úroků. „Odpadá složité vypočítávání úroků podle úrokové sazby. S naší novou kreditkou víte přesně a jednoduše kolik zaplatíte,“ vysvětlil Adamec.

Revoluční způsob splácení spočívá v nahrazení procentuální úrokové sazby úrokem pevnou částkou 10 Kč za každých celých nesplacených 500 Kč k datu splatnosti. Pokud nevyužijí bezúročné období, klienti tak vždy dopředu vědí, kolik peněz je karta bude stát. Další výhodou je rozšíření bezúročného období 55 dnů i na výběry hotovosti z bankomatů a ostatní platby. S touto kreditní kartou má klient navíc i vedení kartového účtu zcela zdarma, pokud v daném účetním období zaplatí kartou alespoň 3 000 Kč. 

Kromě zajímavého průhledného designu nabízí nová kreditní karta i odměnu 1 % zpět z každé platby kartou na internetu a v zahraničí. V daném účetním období může klient na svůj kartový účet získat až 350 Kč. Nová kreditka je tedy nejen výhodným, ale i bezpečným platebním nástrojem k nákupům na zhruba 40 milionech míst doma, v zahraničí i na internetu. Navíc klientům pomůžeme, pokud jim obchodník pošle jiné zboží, než jaké si objednali, nebo pokud jim zboží nepřijde vůbec. Pokud se klientovi nepodaří u obchodníka úspěšně vyřídit transakci, může se obrátit na nás a my mu s vyřízením stížnosti a případným získáním peněz zpět pomůžeme.

Novou kreditní kartu mohou klienti získat v pobočce, po telefonu v klientském centru, pomocí internetového bankovnictví SERVIS24, nebo v Mobilní bance. Pro své blízké mohou mít až tři další karty nebo bezkontaktní nálepky zdarma a mohou jim nastavit i různé limity.

Pro další informace prosím kontaktujte:

Kristýna Havligerová
Tisková mluvčí ČS
E-mail: tiskove_centrum@csas.cz
Pavla Kozáková
Tiskové centrum ČS
 

PDF verze tiskové zprávy [nové okno]





Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 2.12.2016
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,070 + 0,07%
USD 25,535 - -0,02%

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster