800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Osobní finance

Vyplněním a odesláním tohoto formuláře podáváte, za níže uvedeného klienta, České spořitelně, a.s., návrh na uzavření Rámcové smlouvy o finančních službách - Osobní účet České spořitelny II s následujícími parametry:

  • Měsíční elektronický výpis - nastavení podmínek pro zasílání výpisu může klient změnit prostřednictvím SERVIS 24 nebo v pobočce
  • Mezinárodní debetní karta Visa Classic pro bezkontaktní platby s denními limity:
    • výběry hotovosti 20 000 Kč, platby u obchodníků 50 000 Kč, platby na internetu 0 Kč - výši limitů je možné změnit na informační lince 800 207 207, prostřednictvím SERVISU 24 nebo ve vaší pobočce
    • kartu vydáte s automatickou výměnou, tzn. že po skončení platnosti karty vyrobené na základě této žádosti vyrobíte automaticky kartu novou a tu pošlete, stejně jako případné náhradní karty, na korespondenční adresu
  • SERVIS 24 Internetové a mobilní bankovnictví:
    • autorizační SMS budete zasílat na mobil uvedený v tomto návrhu
    • primární účet pro službu SERVIS 24 bude účet založený na základě tohoto návrhu, toto neplatí, pokud zjistíte, že klient již má jiný svůj účet u České spořitelny registrovaný jako primární
    • bezpečnostní údaje zašlete na korespondenční adresu uvedenou v tomto návrhu 
  • 2x výběr hotovosti z bankomatu ČS
  • Všechny příchozí platby v Kč - klient nebude platit za příchozí platby na účet s výjimkou plateb ze zahraničí
  • Všechny změny PIN k platební kartě - klient může neomezeně měnit PIN ke všem kartám vydaným k účtu s výjimkou debetní nálepky
  • Všechny změny limitů platební karty - klient může neomezeně provádět změny limitů ke všem kartám vydaným k účtu
  • Všechna Odemknutí / zamknutí karty - klient může neomezeně provádět dočasné změny limitů ke všem kartám vydaným k účtu
  • Peníze stranou -  účet, se kterým klient bude moci pravidelně peníze odkládat stranou, pokud si prostřednictvím SERVIS 24 nebo v pobočce nastaví příkaz k úhradě nebo k automatickému udržování zůstatku na jeho Osobním účtu České spořitelny II ve prospěch jeho účtu Peníze stranou a naopak.

Ceny za vedení Osobního účtu České spořitelny II se řídí ceníkem České spořitelny, a.s. [nové okno]

Jak probíhá podání žádosti, akceptace a založení účtu? Přečtěte si, prosím, zde: Jak na to [nové okno].

 

Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 5.12.2016
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,040 - -0,11%
USD 25,349 - -0,73%

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster