800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Co není na první pohled vidět

Co není na první pohled vidět

 

Bankomaty

  • ročně investujeme několik desítek milionů korun do modernizace a rozšíření naší bankomatové sítě, nyní máme 1369 bankomatů (nejvíc v ČR)
  • bankomaty jsou multifunkční - už to dávno nejsou jen přístroje na vydávání peněz, ale také umožňují vkládání hotovosti, změnu PIN, zjištění zůstatku, zadání jednorázového i trvalého příkazu k úhradě, dobití kreditu do mobilu, nabízejí také volbu hodnoty bankovek a mnohé jsou vybaveny audio navigací pro nevidomé
  • vedle bankomatů máme i 107 platbomatů - oproti bankomatům mají navíc čtečku čárových kódů a umožňují skenování složenek a faktur, platbu faktur pomocí QR kódů
  • často čelíme pokusům o podvody - např. skimming 

 

Klientská centra

  • máme dvě - jedno slouží k poskytování informací, zadávání transakcí či koupi některých produktů, druhé poskytuje služby úvěrovým klientům včetně restrukturalizace úvěrů 
  • to první funguje 24/7/365, druhé každý pracovní den
  • klientské centrum nabízí veškerý servis od poskytování nejrůznějších informací, přes zadávání transakcí až po řešení některých situací (blokace karty, změna transakčních limitů, podání reklamace atd.)
  • zaměstnáváme v nich přibližně 540 lidí 
  • nemáme hlasový automat na Informační lince
  • klienti mohou s pracovníky našich klientských center komunikovat nejen telefonicky, ale i e-mailem (každou hodinu řešíme průměrně 255 hovorů a 12 e-mailů od klientů)
  • klienti mohou s telefonními bankéři řešit i hypotéky

 

Pobočky

  • 659 poboček napříč Českou republikou (nejširší pobočková síť v ČR), některé z nich jsou v nákupních centrech a 25 jich je otevřeno 7 dní v týdnu  
  • plus 15 pracovišť regionálních komerčních center
  • objednání do 235 poboček je možné on-line na čas, který se klientům hodí
  • jako první v ČR jsme zavedli mobilní pobočku, kterou mohou klienti využívat po dobu rekonstrukcí stávajících poboček
  • jako první v ČR jsme představili pojízdnou pobočku, která poskytuje servis klientům v menších obcích (zatím v Jihočeském kraji)

 

Elektronické bankovnictví

  • 1,5 milionu klientů využívá naše přímé bankovnictví
  • aplikace pro Androidy a iPhony (u iPhonů jde o nejúspěšnější aplikaci mezi bankami) umí takové „vychytávky“ jako skenování složenek a převedení údajů z nich rovnou do platebního příkazu
  • inovace pro klienty a vylepšení 4x ročně
  • velký důraz na bezpečnost

 

Platby a platební karty

  • čipové karty --> bezpečnější, máme 3,2 milionu platebních karet, všechny námi vydané karty jsou s čipem (obsahují ovšem i magnetický proužek), nově vydávané karty jsou navíc bezkontaktní
  • Mobito - platby mobilem
  • zrychlený platební styk - v rámci ČS peníze ihned na účtu (navíc bez clearingu),
  • kapacita - přes platební styk České spořitelny "proteče" 4,7 bilionu Kč (tedy 4700 miliard) za jediné čtvrtletí (údaje za 1. čtvrtletí 2013)
  • platby mezi Českou a Slovenskou spořitelnou jsou zpracovány stejně jako platby v rámci ČS, navíc za zvýhodněnou cenu
  • Česká spořitelna byla první bankou v ČR, která začala poskytovat službu elektronické fakturace (v roce 2008) a je stále jedinou bankou, která službu nabízí i pro vzájemnou výměnu faktur firemním zákazníkům

 

Schvalování úvěrů

  • nezajištěné prakticky on-line (vyřízení v řádu minut)
  • zajištěné (hypotéky) od pěti dnů po doložení veškeré potřebné dokumentace

Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 2.12.2016
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,070 + 0,07%
USD 25,535 - -0,02%

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster