800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Kreditní karta Odměna

Za každý nákup získáte odměnu

Snížení odpovědnosti klienta při ztrátě nebo odcizení karty

V souvislosti s novelou zákona o platebním styku Česká spořitelna od 31.10.2009

  • snižuje limit odpovědnosti klienta za neoprávněné transakce kartou na částku 150 EUR (doposud 4500 Kč)
  • ruší časové omezení odpovědnosti za škodu (doposud 48 hodin před blokací karty).

Klient nese odpovědnost za neoprávněné transakce jen do výše 150 EUR, Česká spořitelna mu kompenzuje zbylou částku neautorizované transakce, pokud neporušil smluvní bezpečností podmínky pro používání karty, zejména uchovávat svůj PIN v tajnosti, či nejednal prokazatelně podvodně.

Reklamace

Reklamaci podává klient na pobočce, kde s ním budou vyplněny standardní tiskopisy pro řešení reklamací. V případě, kdy bude reklamace uznána jako oprávněná, bude klientovi na účet připsána celková výše reklamované částky a zároveň odečtena jeho spoluúčast ve výši 150 EUR.

  • Pro přepočet 150 EUR se použije kurz ČNB deviza střed k datu vypořádání reklamace.
  • Omezená odpovědnost klienta do 150 EUR se vztahuje na všechny transakce zneužitou kartou sečtené dohromady v rámci jedné reklamace (nikoli na každou transakci zvlášť).
Klient s pojištěním karty a osobních věcí

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster