800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Archiv aktualit

30.05.2008

Nový Reklamační řád České spořitelny poskytuje rychlé a přehledné informace

Od 1. června 2008 je k dispozici nový Reklamační řád České spořitelny. Reklamační řád jsme upravili tak, aby byl co nejsrozumitelnější a umožnil  jednoduchou a rychlou orientaci v textu. Oproti předchozí verzi jsme také upřesnili některé pojmy a postupy. V Reklamačním řádu najde klient informace o tom, jakým způsobem reklamaci podat, na jaké údaje v reklamaci nezapomenout nebo do kdy je banka povinna klienta o vyřízení reklamace informovat. Inovací v oblasti reklamací je i  to, že všechny reklamace klientů zaznamenáváme elektronicky - reklamační proces se tak zrychlil a zjednodušil.

 

Reklamační řád České spořitelny je součástí tzv. Informační knihy. Informační kniha obsahuje, vedle Reklamačního řádu, také sazebníky, znění obchodních podmínek, lhůty zpracování platebního styku, přehled úrokových sazeb, ale také vysvětlení pojmů na výpise z účtu, herní plán výherních vkladních knížek, a mnoho dalších informací. Informační knihu České spořitelny najdete ve všech pobočkách a obchodních místech České spořitelny nebo v elektronické podobě.





Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 2.12.2016
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,070 + 0,07%
USD 25,535 - -0,02%

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster