800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Archiv aktualit

03.12.2007

Česká spořitelna se omlouvá za dosavadní potíže s přímým bankovnictvím SERVIS 24 a BUSINESS 24

Vážení klienti,

dovolte nám informovat ty z vás, kteří využíváte služby přímého bankovnictví SERVIS 24 a BUSINESS 24: již druhým dnem jste se mohli setkat s potížemi při přihlašování, které komplikovaly pružné využívání služby.

 

Přestože situace je nyní stabilizovaná a služba přímého bankovnictví je funkční, spolu s naším dodavatelem společností Oracle intenzivně pracujeme na analýze a komplexním odstranění příčin problému.

 

Služba telefonního bankovnictví SERVIS 24 Telebanking byla a je klientům k dispozici bez omezení.

 

Za způsobené komplikace se Vám omlouváme. Případné reklamace budeme řešit individuálně. Prosím, obracejte se na pobočky, klientské centrum (800 207 207 nebo 844 111 144) nebo na tým Ombudsmana ČS (ombudsman@csas.cz).





Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 2.12.2016
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,070 + 0,07%
USD 25,535 - -0,02%

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster