800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Archiv aktualit

01.10.2015

Nové, jasně srozumitelné zásady chování ke klientům ČS

Jako největší banka v ČR jsme kdysi pomáhali vytvořit Kodex bankovních služeb. Péče o klienta ale není jen o dodržování všeobecných kodexů. My jdeme ještě o krok dál - nový Kodex služeb ČS je přísnější, ale o to jednodušší. To aby všem našim zaměstnancům bylo jasné, na čem stavíme dlouhodobý vztah mezi námi a  vámi.

Závazek důvěry

Věříme, že se to nestane, ale kdyby přeci jen...  Pokud některý náš zaměstnanec poruší kteroukoli ze zásad Kodexu služeb ČS, obraťte se prosím na naši bezplatnou linku 800 207 207, na tým Ombudsmana 956 717 718, nebo hned na místě na vedoucího pobočky.

Základní body Kodexu bankovních služeb ČS

  • Profesionální a srozumitelný přístup
  • Otevřená komunikace a čestné jednání
  • Bezpečnost a loajalita
  • Nejlepší přístup k službám
  • Pozitivní řešení problémů
  • Spokojený a dlouhodobý vztah s klientem

 

Nové, jasně srozumitelné zásady chování ke klientům ČS.

Vysvětlení jednotlivých bodů najdete na ZDE [nové okno].





Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 2.12.2016
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,070 + 0,07%
USD 25,535 - -0,02%

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster