800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Archiv aktualit

23.07.2015

Modré kloboučky, ulítlé účesy a netradiční hudební nástroje: tím vším žily Colours of Ostrava s Českou spořitelnou

V neděli skončil letošní ročník hudebního festivalu Colours of Ostrava. Česká spořitelna, jeho generální partner, zde měla pro všechny milovníky hudby přichystanou zábavně-relaxační Modrou zónu ČS a hravý stánek Nadace Depositum Bonum. V Modré zóně se v průběhu celého festivalu rozdalo 4 000 oblíbených modrých kloboučků, v celém areálu pak pod hlavičkou nadstandardního osobního bankovnictví BLUE 2 000 slunečních brýlí, 6 000 náramků a 2 000 pláštěnek (které naštěstí lidé na místě neupotřebili, počasí jim totiž přálo). Využít mohli i komfortní BLUE rikši a svézt se do stanového městečka a do města. Návštěvníkům tu byly také tradičně k dispozici dva mobilní bankomaty, lidé z nich za čtyři festivalové dny vybrali téměř 8 700 000 Kč, což je o 44 % více než loni.

V pátek a neděli se v Modré zóně ČS konaly autogramiády českých hudebníků (Mucha, Jelen, Zrní, Bratři Ebenové, Sto zvířat a Tata bojs) a v sobotu a v neděli si pak mohli zájemci vypilovat své dovednosti při nejrůznějších workshopech, vyzkoušet mohli např. footbag pod vedením sedminásobného mistra světa Honzy Webera nebo yoyo s Vaškem Kroutilem, několikanásobným vicemistrem Evropy. Neustále plno bylo v kadeřnickém koutku, kde vznikaly krásné barevné účesy, ve stánku s airbrush tetováním a půjčovně koloběžek. Večery se v Modré zóně nesly v párty duchu: na chill out tribuně s lehátky a výhledem na hlavní stage ve výšce přes 4 metry nad zemí vystupoval každý den DJ a tančilo se až do ranních hodin.

V barevném stánku Nadace Depositum Bonum se si zase mohli kolemjdoucí zanotovat podle svého gusta, žabkami se tu hrálo třeba na alternativní hudební nástroj z trubek nebo na xylofon s barvami místo not. Celkem se zapojilo přes 1 400 lidí, videa z jejich vystoupení jsou na YouTube kanálu Nadace Depositum Bonum [nové okno]. Zájemci si také mohli vyrobit svůj vlastní hudební nástroj: zábavnou foukačku ze špachtlí, lepicích papírků a gumiček, kterých za celý festival vzniklo kolem 500.

Na největší doprovodné akci Colours of Ostrava s názvem Festival v ulicích pak měla Česká spořitelna jako hlavní partner tematickou Palečkovu kavárnu. Bylo tu neustále plno, káva, palačinky i bubble tea mizely rychlostí blesku. Celý výtěžek z prodeje, více než 20 000 Kč, pak získal partner Nadace České spořitelny, Charita České republiky, která se na provozu Palečkovy kavárny podílela.

 

Česká spořitelna zde měla pro všechny milovníky hudby přichystanou zábavně-relaxační Modrou zónu ČS. Česká spořitelna zde měla pro všechny milovníky hudby přichystanoý hravý stánek Nadace Depositum Bonum
Česká spořitelna zde měla pro všechny milovníky hudby přichystanou zábavně-relaxační Modrou zónu ČS. Česká spořitelna zde měla pro všechny milovníky hudby přichystanoý hravý stánek Nadace Depositum Bonum
Česká spořitelna zde měla pro všechny milovníky hudby přichystanou zábavně-relaxační Modrou zónu ČS. Na největší doprovodné akci Colours of Ostrava s názvem Festival v ulicích měla Česká spořitelna jako hlavní partner tematickou Palečkovu kavárnu.
Návštěvníci mohli využít i komfortní BLUE rikši a svézt se do stanového městečka a do města.  

 





Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 26.9.2016
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,020 - -0,04%
USD 24,082 + 0,21%

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster