800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Archiv aktualit

27.03.2015

Facebook si vybral marketingovou akci České spořitelny a zařadil ji mezi případové studie renomovaných světových značek

  • Marketingový příběh „facebookové hypotéky“ České spořitelny se stal případovou studií na globálních stránkách Facebooku.
  • Česká spořitelna je teprve druhou českou společností, které se povedlo zařadit mezi „case studies“ světových značek, a být tak příkladem v prodeji produktů přes sociální síť Facebook.
  • Prodej hypoték přes Facebook získal také ocenění v soutěží FLEMA Media Awards či Fincentrum Banka roku.

Společnost Facebook ocenila marketingovou akci České spořitelny, během které banka využila sociální síť pro přímý prodej hypoték. Umístila ji na svoje globální webové stránky mezi případové studie světových firem jako je Vodafone UK, Coca-Cola, Estée Lauder či Audi. Facebook takto poukazuje na firmy, které ho dokáží unikátně a kreativně využívat. V případě České spořitelny upozorňuje především na prodejní model, který banka zvolila a uvádí i konkrétní výsledky, které kampaň bance přinesla. Z tuzemských firem stejného úspěchu dosáhl pouze startup ZOOT.

„Klíčem k úspěchu byla propagace pomocí technologií Facebook API* a motivování lidi, aby dále sdíleli naši aplikaci. Díky znalosti klientů, kteří navštívili buď naše internetové stránky Hypotečního centra, nebo samotnou aplikaci, jsme vytvořili tisíce přesně segmentovaných reklam. V podstatě jsme využili všechny dostupné údaje a technologie, které Facebook nabízí,“ říká Lukáš Burda zodpovědný za digitální marketing České spořitelny.

Pouhé čtyři dny stačily lidem loni v létě k tomu, aby pro sebe a další zájemce na Facebooku vybojovali hypotéku s výhodnou úrokovou sazbou. Unikátní nabídka České spořitelny byla podmíněna minimálním počtem 250 žadatelů a časovým limitem 14 dnů. Lidé proto sami sdíleli nabídku mezi své přátele a známé a limit prolomili již za čtyři dny. Česká spořitelna vloni prodala přes Facebook téměř 800 hypoték v celkovém objemu 1,42 mld. Kč. V současné chvíli má na Facebooku více než 43 tisíc fanoušků, a je tak nejúspěšnější mezi českými bankami. Česká spořitelna je na špičce i v rychlosti odpovídání na dotazy klientů v sociálních sítích – na Facebooku jim odpovídá v průměru do 35 minut.

Inovativní přístup České spořitelny ocenila také odborná porota soutěže FLEMA Media Awards, která Českou spořitelnu koncem loňského roku ocenila prvním místem v kategorii Nejlepší využití digitálních médií, získala také ocenění Hypotéka roku v soutěži Fincentrum Banka roku.

Informace na Facebooku zde [nové okno].

 

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Kristýna Havligerová
Tisková mluvčí ČS
E-mail: tiskove_centrum@csas.cz
Marek Pšeničný
Tiskové centrum ČS


PDF verze tiskové zprávy [nové okno]

 





Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 2.12.2016
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,070 + 0,07%
USD 25,535 - -0,02%

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster