800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Archiv aktualit

16.03.2015

Česká spořitelna představuje nový marketingový koncept „Palečkovi“

  • Televizní příběhy rodiny Palečků budou podporovat značku České spořitelny a posilovat povědomí o poradenské roli jejích poboček.
  • Ojedinělou podobu animovaných postaviček vytvořilo argentinské animační studio PepperMelon, které patří ke světové špičce a je nositelem řady mezinárodních ocenění za 3D animace.

Česká spořitelna představuje nový marketingový koncept „Palečkovi“. Jde o unikátní 3D animovaný svět typické české rodinky, jehož cílem je zábavnou a hravou formou představit produkty a služby České spořitelny běžným klientům. Česká spořitelna si Palečkovými bere na mušku širokou veřejnost (mass market) a drobné živnostníky, kterým by život typické české rodinky žijící pohromadě v šumperáku se zahradou v malém městě měl být docela blízký. Jako první odstartují Palečkovi kampaň na konsolidaci půjček, která začne v médiích 18. března 2015. 

„Palečkovi jsou náš nový koncept, kterým navazujeme na dosavadní komunikační koncept Rodina nás baví. Hlavním hrdinou je pořád rodina. Na každodenních radostech a strastech rodiny Palečkových ukážeme, že Česká spořitelna chápe potřeby běžných lidí a je bankou, která jim za každých okolností dobře poradí. Máme spoustu poboček a dobře vyškolených profesionálů – a ti umí poradit a pomoci,“ říká Josef Havelka, ředitel marketingu České spořitelny.

Palečkovi jsou unikátní jednak tím, že byli vytvořeni speciálně pro Českou spořitelnu a také svým 3D provedením. Smyslem nového konceptu je výrazně se odlišit od konkurence. Už na první pohled je zřejmé, že jde o reklamu České spořitelny. TV spoty budou primárně podporovat značku a posilovat povědomí o poradenské roli poboček ČS.

„V televizi chceme celoročně komunikovat témata spojená s hlavními finančními potřebami klientů a jejich řešením. Divákům říkáme, aby se k nám přišli poradit, protože bankovním produktům často opravdu není lehké rozumět. Na internetu, v rádiu, v tisku a ve všech dalších komunikačních kanálech, které máme k dispozici, se pak zaměříme na podporu konkrétní produktové nabídky. Budou samozřejmě mít i svoji webovou stránku a profily na Facebooku,“ dodává Josef Havelka.

Produkci spotu měla na starosti agentura Young & Rubicam. Ojedinělou podobu animovaných postaviček vytvořilo Studio PepperMelon, argentinské animační studio, které patří ke světové špičce, je nositelem řady mezinárodních ocenění za 3D a animace, mezi jejich práce patří kampaně a filmy pro americký i evropský trh: Disney-Pixar, Google, Guardian, Cartoon Network, Coca Cola, MTV, Lego, Xbox, Unilever, Fanta, Nestle, The Guardian atd.

Palečkovi nejsou dokonalí, ale o to víc roztomilí. Mají se neskutečně rádi a drží při sobě za každého počasí. Tak ať jim to vydrží!

   

 

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Kristýna Havligerová
Tisková mluvčí ČS
E-mail: tiskove_centrum@csas.cz
Marek Pšeničný
Tiskové centrum ČS


PDF verze tiskové zprávy [nové okno]

 





Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 2.12.2016
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,070 + 0,07%
USD 25,535 - -0,02%

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster