800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Archiv aktualit

20.02.2014

Internetové bankovnictví prodává - loni se přes internetbanking České spořitelny prodalo o 64 % více úvěrů než v roce 2012

  • Internetové bankovnictví SERVIS 24 je významným prodejním kanálem. Jen za loňský rok si klienti České spořitelny sjednali přes SERVIS 24 více než 62 tisíc produktů včetně úvěrů za 1,1 mld. Kč, což představuje 64% meziroční nárůst
  • Přes přímé bankovnictví ČS, tedy bez návštěvy pobočky, si klienti za rok 2013 sjednali celkem 320 tisíc produktů
  • Internetové bankovnictví nejen prodává, ale i vylepšuje své služby - prodlužuje čas pro zpracování transakcí z 20:00h na 23:00h, nabízí virtuálního bankéře, umožňuje odblokovat přístup přímo v IB
  • SERVIS 24 má přes 1,57 mil. klientů, ti loni přes něj zaplatili více než 65 milionů plateb v objemu 510 miliard Kč
  • Češi zaujímají se 44 % vedoucí pozici při využívání služeb internetového bankovnictví ke správě svých financí, za nimi následují z 32 % Slováci a Rakušané (Barometr spoření Erste Group 2013)

Internetové bankovnictví je významným prodejním kanálem. Jen za loňský rok si klienti České spořitelny sjednali přes SERVIS 24 více než 62 tisíc produktů; přes přímé bankovnictví, tedy bez návštěvy pobočky, dokonce 320 tisíc produktů. Největší zájem mezi klienty byl o kontokorent. U úvěrů, kontokorentů a kreditních karet lze navyšovat limity přímo v internetovém bankovnictví SERVIS 24. Výrazný nárůst zaznamenala banka také v poskytování spotřebitelských úvěrů. Přes SERVIS 24 poskytla během roku 2013 úvěry v celkovém objemu převyšující 1,1 mld. Kč, což představuje 64% meziroční nárůst.

„Počet návštěv klientů v internetovém bankovnictví vzrostl na 10 milionů měsíčně, a je tak s velkým náskokem nejčastěji využívaným způsobem komunikace s bankou. U prodejů se objevují dva trendy. Jednak roste počet klientů, kteří vše řeší online bez návštěvy pobočky. Na druhé straně roste i počet klientů, kteří např. na webu či v internetovém bankovnictví o produkt požádají a v momentě jeho schválení vyrazí na pobočku, kde se ještě poradí o nastavení produktu a podepíší smlouvu,“ doplnil David Lorenc, ředitel úseku přímé bankovnictví České spořitelny.

Internetové bankovnictví České spořitelny zaznamenává úspěch nejenom v prodeji produktů a služeb, nabízí klientům stále nová vylepšení. Služba SERVIS 24 Internetbanking prošla v loňském roce výrazným rozvojem. Banka například spustila proces automatického zobrazování produktů, a přiřadila tak najednou klientům téměř milion jejich produktů přímo v internetovém bankovnictví SERVIS 24. V lednu 2014 také prodloužila obchodní čas pro zpracování transakcí z 20h na 23 hodinu. Klienti tak mohou až do jedenácté hodiny večer zadávat transakce, které budou zpracovány bankou ještě týž den. Nabízí rovněž službu virtuálního bankéře či možnost odblokovat přístup přímo v IB. SERVIS 24 má v současné době přes 1,57 mil. klientů, kteří přes něj loni zaplatili více než 65 milionů plateb v objemu 510 miliard Kč.

Ze studie Barometr o spoření, kterou si nechala vypracovat Erste Group v září 2013 vyplývá, že téměř každý druhý klient banky v České republice využívá minimálně jednou týdně služby internetového bankovnictví. Se svými 44 % Češi zaujímají vedoucí pozici při využívání služeb IB ke správě svých financí v regionu střední a východní Evropy. Po Češích následují Slováci a Rakušané (32 %).


Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Helena Matuszná
Tisková mluvčí ČS
E-mail: tiskove_centrum@csas.cz
Tereza Fořtová
Tiskové centrum ČS

 

PDF verze tiskové zprávy [nové okno]





Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 2.12.2016
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,070 + 0,07%
USD 25,535 - -0,02%

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster