800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Aktuality

07.05.2012 11:00

Zájemci o schůzku v pobočce České spořitelny se mohou nově objednat prostřednictvím internetu

  • schůzku lze sjednat prostřednictvím internetových stránek České spořitelny
  • objednat se lze na konkrétní datum a hodinu
  • Česká spořitelna je první bankou v České republice, která tuto službu nabízí nejen pro své klienty

Česká spořitelna připravila pro všechny zájemce o schůzku v pobočce České spořitelny nový způsob objednání. Nejen klienti České spořitelny si nyní mohou zdarma sjednat schůzku s bankovním poradcem prostřednictvím internetu. Objednat se lze nejen do konkrétní pobočky, ale také na určité datum a čas. Prostřednictvím internetu se lze objednat jak na hotovostní, tak i bezhotovostní přepážku.

„Česká spořitelna tímto krokem rozšiřuje způsoby, jakým se zájemci o schůzku v pobočce mohou objednat. Vycházíme vstříc lidem, kteří chtějí řešit záležitosti s bankovním poradcem ihned po příchodu do pobočky. Navíc mohou tento systém využívat všichni zájemci o schůzku. Nemusí vůbec být klienty České spořitelny,“ uvedl Tomáš Vaníček, ředitel odboru řízení pobočkové sítě České spořitelny.

Nový způsob objednávání do poboček je realizován prostřednictvím internetových stránek České spořitelny (www.csas.cz) a v současné době se tímto způsobem mohou klienti objednávat do 228 poboček po celé České republice, ve kterých je instalován odbavovací systém Q-Matic.

Objednání prostřednictvím internetu je velmi jednoduché a intuitivní. Zájemce si na internetových stránkách České spořitelny zvolí pobočku, kterou chce navštívit a která systémem on-line objednávání disponuje (pobočka je označena symbolem ikony).


Podle svých preferencí si zájemce vybere z nabízených volných dnů a časů. Následně zadá základní údaje o své osobě a požadavek odešle. Systém objednávku zaregistruje a potvrdí, a následně zobrazí pořadové číslo. Toto číslo pak bude v daný den a čas vyvoláno na elektronické zobrazovací tabuli v pobočce, do které se klient objednal.

Zájemci o schůzku v pobočkách České spořitelny se mohou kromě tohoto systému k návštěvě objednávat též prostřednictvím telefonu u poradců pobočky, kterou chtějí navštívit, a také pomocí Kontaktního centra České spořitelny. I v těchto případech budou k návštěvě vybrané pobočky objednáni na konkrétní datum i čas.

Podrobný návod k objednání do poboček České spořitelny je k dispozici zde. Pobočku, do které je možné se prostřednictvím internetu objednat, lze vyhledat po zaškrtnutí políčka „Objednání na pobočku on-line“ zde.

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

 

PDF verze tiskové zprávy [nové okno]

Helena Matuszná
Tisková mluvčí ČS
E-mail: tiskove_centrum@csas.cz
Petr Podzimek
Tiskové centrum ČS

 





Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 29.7.2014
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,490 + 0,07%
USD 20,458 + 0,11%

Přihlášení

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster