800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Archiv aktualit

23.04.2007

Ombudsman České spořitelny vydal Výroční zprávu za rok 2006

Tým ombudsmana Finanční skupiny České spořitelny, jehož cílem je ochrana klientských zájmů, zveřejnil v dubnu svou Výroční zprávu za rok 2006. Zpráva obsahuje informace o činnosti nezávislého týmu, který již šestým rokem řeší nejrůznější podněty a připomínky ze strany klientů celé Finanční skupiny České spořitelny.

V loňském roce tým ombudsmana přijal a ve spolupráci s příslušnými útvary banky vyřešil téměř 3 800 klientských podání. Analyzoval také podněty z klientského centra České spořitelny, z pobočkové sítě a z dceřiných společností České spořitelny. Na jejich základě pak realizoval řadu nápravných a preventivních opatření i systémových změn. Tým ombudsmana se řídí mottem „stížnost je dar“ a pomáhá bance nastavit parametry pro zlepšení řady služeb tak, aby jejich užívání bylo pro klienty snadnější a příjemnější.

Výroční zpráva v plném znění je zpřístupněna na internetových stránkách banky. Klienti ji rovněž obdrží na požádání v kterékoli pobočce České spořitelny.

Na tým ombudsmana se mohou klienti obrátit telefonicky (modrá linka 844117118), prostřednictvím e-mailu: ombudsman@csas.cz, nebo písemně na adrese: Ombudsman Finanční skupiny České spořitelny, Olbrachtova 1929/62, 140 00 Praha 4. Samozřejmě také osobně - každý pracovní den nově již od 8,30 do 17,00 hodin na uvedené adrese.





Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 26.9.2016
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,020 - -0,04%
USD 24,082 + 0,21%

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster