800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Jak zřídíme Osobní účet České spořitelny bez návštěvy pobočky?
  • 1.
    krok

    Klient a Externí obchodní zástupce

    • DŮLEŽITÉ:

      • Mobilní telefon - na uvedené telefonní číslo bude klient přijímat konfirmační/autorizační SMS zprávy ke službě SERVIS 24 Internetbanking. Pokud klient používá SIM kartu zahraničního operátora, musí být  jeho operátor roamingovým partnerem mobilního operátora T-Mobile. Pouze v tomto případě mu budou konfirmační SMS zprávy doručeny.
      • Korespondenční adresa – na tuto adresu obdrží platební kartu. Také bezpečnostní údaje k SERVISu 24, které nemůže převzít nikdo jiný, než klient osobně. Proto vyplňte adresu pečlivě a pravdivě.
      • E-mailová adresa - pečlivě uveďte klientovu platnou e-mailovou adresu, na kterou mu banka zašle potvrzení o uzavření smlouvy o účtu, spolu s protokolem o zřízení uživatele obsahující klientské číslo nezbytné k přihlášení do služeb SERVIS 24
      • Kontaktní pobočka – povede klientův účet, na této pobočce si může zřídit podpisový vzor, bude-li chtít provádět výběry hotovosti na pokladně nebo jiné úkony na našich pobočkách
  • 2.
    krok

    Banka

      • ověří údaje ze žádosti a založí účet:
        • SERVIS 24 - Internetové a telefonní bankovnictví
          • založí službu SERVIS 24 a vytvoří pro klienta přístupové údaje
          • bezpečnostní kód a heslo pro telebanking odešle doporučenou zásilkou do vlastních rukou na korespondenční adresu uvedenou v žádosti
          • klientské číslo pro přihlášení do služeb SERVIS 24 dostane klient na protokolu o zřízení uživatele spolu s potvrzením o uzavření smlouvy o účtu na e-mailovou adresu uvedenou v žádosti
        • Platební karta
          • platební kartu se standardními denními limity (výběry hotovosti 20 000 Kč, platby u obchodníků 50 000 Kč, platby na internetu 0 Kč) a bezkontaktní nálepku (Cash back 5 000 Kč/ 1 den, platby u obchodníků 50 000 Kč/ 1 den, platby na internetu 0 Kč/ 1 den ) vyrobí a zašle obyčejnou poštovní zásilkou spolu s návodem pro získání PIN ke kartě i nálepce (PIN  bude shodný pro kartu i nálepku) formou SMS na korespondenční adresu uvedenou v žádosti
          • výši limitů klient může kdykoli změnit na informační lince 800 207 207, prostřednictvím SERVIS 24 nebo v pobočce
          • po skončení platnosti karty / nálepky automaticky vydáme kartu / nálepku novou
      • odešle potvrzení o uzavření smlouvy na e-mailovou adresu uvedenou v žádosti spolu se všemi dalšími dokumenty
  • 3.
    krok

    Klient a Externí obchodní zástupce

    • Seznamte klienta s dalšími kroky, která má provést pro plnohodnotné využívání účtu:

      • provést první přihlášení do služby SERVIS 24, jakmile bude mít u sebe bezpečnostní kód , klientské číslo a heslo pro telebanking nutné pro první přihlášení. Údaje jsou platné 120 dní.
      • aktivovat svou kartu k účtu v kterémkoli našem bankomatu – zadat PIN a zvolit tlačítko „Ostatní služby“ a „Aktivace karty“. Ze zahraničí kartu aktivovat na telefonním čísle 956 773 222 s použitím hesla, které je součástí SMS s PIN. Bezkontaktní nálepku aktivovat na telefonním čísle 800 207 207 s použitím hesla, které je součástí SMS s PIN. Ze zahraničí kartu aktivovat na telefonním čísle 956 773 222 s použitím hesla, které je součástí SMS s PIN.
      • vložit na svůj účet peníze alespoň ve výši základního vkladu, doporučujeme 200 Kč a to v hotovosti nebo převodem z účtu
      • dostavit se k vytvoření vzoru podpisu do pobočky, která vede jeho účet, bude-li chtít provádět výběry hotovosti na pokladně nebo jiné úkony v našich pobočkách

Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 7.12.2016
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,040 - -0,04%
USD 25,211 + 0,07%

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster