800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Osobní účet ČS II

Jak na to

Jak si zřídit Osobní účet České spořitelny II online?

  • 1.
    krok

    Vyplňte Návrh na uzavření Rámcové smlouvy o finančních službách, Osobní účet České spořitelny II

    • Vyplňte pečlivě všechny povinné údaje ve formuláři na internetové stránce České spořitelny.

    • Naskenujte povinné přílohy tak, aby byly všechny údaje čitelné a přiložte je do formuláře. Přílohy mohou být ve formátu ZIP, PDF nebo JPG. Dbejte prosím, na maximální povolenou velikost přílohy 618 kb.

    • Po přijetí a zpracování Vašeho návrhu obdržíte SMS s číslem Vašeho nového osobního účtu. Tato SMS je zároveň potvrzením o přijetí Vašeho návrhu na uzavření smlouvy o osobním účtu ze strany České spořitelny.

  • 2.
    krok

    Zašlete první platbu na svůj nový účet

    • Na číslo účtu, který Vám zašleme v SMS zprávě, zašlete první platbu z čísla účtu, jehož výpis jste přiložili k návrhu.  Od chvíle, kdy bude Vaše první platba na účet připsána, nabývá účinnosti Rámcová smlouva o finančních službách, Osobní účet České spořitelny II.

    • Od uzavřené smlouvy o Osobním účtu České spořitelny II máte právo písemně odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne jejího uzavření bez uvedení důvodu a bez jakékoli smluvní sankce. Odstoupení od smlouvy nám prokazatelným způsobem (nejlépe doporučeným dopisem) zašlete na adresu Česká spořitelna, a.s., Odbor 8510 Správa pasivních účtů, Štefánikova 2115/13, 741 01, Nový Jičín. Abychom si byli jisti, že se za Vás nevydává někdo jiný, tak odstoupení od smlouvy prosíme opatřete Vaším úředně ověřeným podpisem.

  • 3.
    krok

    SERVIS 24 - Internetové a telefonní bankovnictví

    • Po připsání první platby na účet Vám zřídíme službu SERVIS 24 a vygenerujeme Vaše přístupové údaje.

    • Bezpečnostní kód a heslo pro telebanking od nás obdržíte doporučenou zásilkou do vlastních rukou.

    • Po obdržení přístupových údajů můžete služby SERVIS 24 používat 24 hodin denně, na adrese www.servis24.cz [nové okno] nebo čísle 956 777 956.

  • 4.
    krok

    Platební karta

    • Vyrobíme debetní platební kartu Visa Classic a debetní nálepku s možností platit i na internetu se standardními denními limity.

    • Výběry hotovosti karta 20 000 Kč / nálepka 5 000 (cash back) Kč, platby u obchodníků 50 000 Kč, platby na internetu 0 Kč - výši limitů můžete změnit na informační lince 800 207 207, prostřednictvím SERVISU 24 nebo v naší pobočce.

      Po skončení platnosti karty / nálepky Vám automaticky vydáme novou.

    • V případě zaslání karty / nálepky poštou do ČR jeobdržíte běžnou poštovní zásilkou, společně s návodem pro získání PIN formou SMS, který je shodný pro kartu a nálepku.

    • V případě zaslání karty a nálepky do zahraničí je obdržíte kurýrní službou, společně s návodem pro získání PIN formou SMS, který je shodný pro kartu a nálepku. Po obdržení PIN je nutné kartu a nálepku odblokovat na tel. čísle +420 956 773 222.

       

    • Platební kartu můžete používat ihned po její jednoduché aktivaci. Návod na aktivaci od nás obdržíte společně s platební kartou.

       

DŮLEŽITÉ INFORMACE:

  • Mobilní telefon - na uvedené telefonní číslo budete přijímat konfirmační SMS zprávy ke službám SERVIS 24. Pokud používáte SIM kartu zahraničního operátora, ověřte si, že operátor, jehož služby využíváte, je roamingovým partnerem mobilního operátora T-Mobile. Pouze v tomto případě Vám budou konfirmační SMS zprávy doručeny.
  • Korespondenční adresa - uvádějte vždy takovou adresu, kde si můžete zásilku převzít. Na tuto adresu Vám budou doručeny bezpečnostní údaje ke službám SERVIS 24 a k platební kartě, které nemůže převzít nikdo jiný, než Vy osobně. 
  • Kontaktní pobočka - v této pobočce si můžete vyzvednout platební kartu v případě, kdy jste si vybrali osobní převzetí karty na pobočce. Zároveň si můžete na této pobočce zřídit podpisový vzor pro případné hotovostní a bezhotovostní operace prováděné na pobočce.

V případě jakýchkoliv dotazů či nejasností při uzavírání smlouvy nás můžete samozřejmě kdykoliv kontaktovat na informační lince 800 207 207 nebo e-mailem na adrese csas@csas.cz.

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster