800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Můj stav

Vaše dotazy - Můj stav

Můžu využívat aplikaci i pokud nejsem klientem České spořitelny?

Aplikaci je určena klientům České spořitelny.

Co musí můj přístroj splňovat, aby aplikace fungovala?

Aplikace bude fungovat na chytrých telefonech s operačními systémy iOS 7 a vyšší, Android 4.0 a vyšší.
Dále je potřeba připojení k internetu (datové či wi-fi)
Při využívání widgetů je potřeba mít nastavený aktuální systémový čas v operačním systému.

Jak zjistím aktuální verzi operačního systému?

Postup se liší podle výrobce a operačního systému přístroje. Zde jsou uvedeny příklady:
- iOS: Nastavení > Obecné > Informace ve vašem zařízení.
- Android: Nastavení > Obecné > O zařízení > Verze Android

Je aplikace skutečně zdarma?

Stažení i aktualizace aplikace jsou zcela zdarma. Datové přenosy jsou účtovány dle tarifu mobilního operátora.

Je aplikace bezpečná?

Ano, na bezpečnost aplikace klademe zvýšené nároky. Aplikace je bezpečná, protože je čistě pasivního charakteru (tzn. nelze s ní provádět aktivní transakce), používá šifrovanou komunikaci mezi bankou a smartphonem; pokud se neodhlásíte z aplikace sami, aplikace to udělá automaticky po chvilce za Vás; aplikace prošla testy prolomení bezpečnosti. 

Dále samozřejmě je důležité bezpečné zacházení s telefonem jako takovým, tzn. neinstalovat operační systém, který není dodaný výrobcem, neinstalovat aplikace z jiných zdrojů než z oficiálních marketů, nenechávat smartphone bez dozoru či půjčovat třetím osobám.

Mohu využívat aplikaci současně na více přístrojích?

Ano, je možné použít více zařízení. Například mobilní telefon a tablet (pozn. aplikace vyvinuta pro mobilní telefony; lze jí používat na tabletu, ale zobrazení není optimalizováno pro větší obrazovky).

Je možné, aby více uživatelů používalo aplikaci na jednom zařízení?

V tuto chvíli toto není možné. V případě zájmu uživatelů o tuto funkci jsme připraveni provést změnu v rámci vývoje nové verze aplikace.

Jak mohu zablokovat aplikaci při krádeži/ztrátě telefonu?

Zavolejte našemu telefonnímu bankéři na lince 956 777 956, který zruší Vaší původní registraci.

Jak probíhá aktualizace aplikace?

Aplikace AppStore, Google Play (dle operačního systému Vašeho přístroje) Vás automaticky upozorní na novou verzi aplikace. Pokud máte nastavenou automatickou aktualizaci aplikace, pak je provedena aktualizace zcela sama bez nutnosti Vašeho zásahu.

Kam se obracet v případě dotazů?

Zavolejte nám na telefonní číslo 800 207 207 (či přímo 956 777 956) nebo e-mailem na servis24@csas.cz.

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster