800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Debetní nálepka

Debetní karta ve formě nálepky pro ještě jednodušší bezkontaktní platby

Vaše dotazy

Vaše dotazy - Bezkontaktní nálepka

Co je bezkontaktní nálepka?

Bezkontaktní nálepka je vydávána jako debetní karta nebo jako dodatková kreditní karta k vybraným účtům. Stačí ji pouze nalepit na předmět, který stále nosíte s sebou, a udělat si tak platební kartu z čehokoliv, např. z mobilního telefonu. Na malé i velké nákupy tak nyní můžete chodit bez peněženky, stačí Vám pouze Vaše bezkontaktní nálepka.

K jakým účtům je možné bezkontaktní nálepku vydat?

  • Debetní nálepku je možné vydat k Osobnímu účtu ČS II, Osobnímu kontu, Osobnímu účtu ČS ve všech variantách včetně Osobního účtu Premier.
  • Kreditní nálepku je možné vydat ke všem typům soukromých kreditních karet.

Můžu mít vydaných více bezkontaktních nálepek ke svému účtu?

  • Debetní nálepka: Ano, je možné mít více bezkontaktních nálepek k jednomu účtu.
  • Kreditní nálepka: Ano, kreditní nálepku může mít majitel kartového účtu vedle své karty a může ji vydat i jako dodatkovou kartu dalším 3 osobám. U klientů Premier, kteří mají vydanou kreditní kartu Visa Infinite, není počet nálepek omezen.

Kde mohu požádat o bezkontaktní nálepku?

O nálepku můžete požádat při osobní návštěvě kterékoliv pobočky České spořitelny. Nebo tak můžete učinit z pohodlí domova:

  • O debetní nálepku si požádejte v e-shopu na stránkách www.csas.cz [nové okno] nebo telefonicky na informační lince 800 207 207.
  • O kreditní nálepku si požádejte v internetovém bankovnictví SERVIS 24 [nové okno] nebo telefonicky na informační lince 800 207 207.

Jaká je doba pro vydání bezkontaktní nálepky?

Doba pro vydání bezkontaktní nálepky je stejná jako u ostatních platebních karet, tedy maximálně 7 pracovních dní (platí pro předání nálepky v pobočce, neplatí pro zaslání nálepky poštou).

Lze požádat pouze o bezkontaktní nálepku?

  • Debetní nálepka: Ano, bezkontaktní nálepku je možné vydat i zcela samostatně. Podmínkou je vedení osobního účtu v České spořitelně.
  • Kreditní nálepka: Ne, kreditní nálepka se vydává jako další dodatková karta k soukromému kartovému účtu.

Kam si mohu bezkontaktní nálepku nalepit?

Doporučujeme bezkontaktní nálepku umístit na předmět, který nosíte neustále u sebe, jako je například mobilní telefon. Díky tomu budete moci vaši nálepku použít ve všech případech, kdy budete potřebovat.

Je možné bezkontaktní nálepku přelepovat na různá místa?

Záleží na povrchu předmětu, obecně to nedoporučujeme.

Jak snadno lze nálepku zase odlepit? Nemůže dojít k jejímu poškození?

Záleží na povrchu předmětu, obecně to nedoporučujeme.

Jaká je platnost bezkontaktní nálepky?

Bezkontaktní nálepka má platnost 3 roky.

Dostanu k bezkontaktní nálepce nový PIN?

Při žádosti o bezkontaktní nálepku je možné si zvolit převzetí PIN ze stávající karty k Vašemu účtu (nálepka má stejný PIN jako Vaše platební karta). Pokud této možnosti nevyužijete, k bezkontaktní nálepce Vám pošleme nový PIN – a to podle Vaší volby buď poštou, nebo přes SMS.

Jde změnit PIN u bezkontaktní nálepky?

Změna PIN na bezkontaktní nálepce není bohužel možná, nálepku nelze vložit do bankomatu.

U jakých obchodníků mohu s bezkontaktní nálepkou platit?

S bezkontaktní nálepkou je možné zaplatit u všech obchodníků, kteří jsou již vybaveni bezkontaktním platebním terminálem. Jedná se o stejné platební terminály, na kterých lze zaplatit s bezkontaktní platební kartou. Poznáte je podle symbolu pro bezkontaktní platby, stejný symbol je uveden i na Vaší bezkontaktní nálepce. Seznam obchodníků, u kterých je možné platit bezkontaktně, najdete na internetových stránkách České spořitelny (www.jakplatitkartou.cz [nové okno]).

Jaké částky mohu platit bezkontaktně?

Bezkontaktně bez zadání PIN můžete platit do částky 500 Kč v rámci jedné transakce. Větší nákupy nad 500 Kč budete moci také zaplatit bezkontaktně, ale budete vyzváni k zadání PIN.

Jak mohu zaplatit u obchodníka, když neuvidím symbol pro bezkontaktní platby?

Pokud neuvidíte tento symbol, nelze pro placení bezkontaktní nálepku použít. V tomto případě můžete zaplatit základní kartou k Vašemu účtu.

Je možné zaplatit s bezkontaktní nálepkou na internetu?

Bezkontaktní nálepku je možné použít i pro placení na internetu. Údaje o platnosti karty najdete přímo na bezkontaktní nálepce, číslo nálepky a kód CVC2 je pak umístěn na nosiči Vaší bezkontaktní nálepky.

Zaplatím s bezkontaktní nálepkou i v zahraničí?

Bezkontaktní nálepku můžete využívat v celém světě, tedy tam, kde bezkontaktní technologie už funguje. Takové místo poznáte podle symbolu pro bezkontaktní platby.

Funguje placení bezkontaktní nálepkou i přes obal na mobilním telefonu?

Zaplatit bezkontaktní nálepkou je možné i přes obal na mobilním telefonu, pokud je nálepka nalepena na mobilním telefonu a ne na vnitřní straně obalu. 

Jsou s používáním bezkontaktní nálepky spojené nějaké poplatky?

Česká spořitelna neúčtuje za platby kartou žádné poplatky, stejně tomu je i u bezkontaktních nálepek.

Je bezkontaktní nálepka bezpečná?

Ano, všechny bezkontaktní karty České spořitelny odpovídají nejnovějším bezpečnostním standardům. Zákazník při bezkontaktním placení kartu nevydává z ruky a má ji tak celou dobu pod kontrolou.

Proč je u bezkontaktní nálepky nastaven hotovostní limit, když není možné vybírat z bankomatu?

Při platbě bezkontaktní nálepkou u obchodníka může klient využít službu Cash Back, která umožňuje výběr hotovosti během nákupu u vybraných obchodníků, kteří jsou označeni speciálními samolepkami (seznam prodejen najdete zde [nové okno]). Podmínkou je nákup alespoň za 300 Kč, maximální částka pro výběr hotovosti je pak 1 500 Kč.

Jak mohu postupovat v případě reklamace plateb bezkontaktní nálepkou?

Stejně jako doposud. Můžete se obrátit na jakoukoliv pobočku České spořitelny, kde s Vámi poradce vyplní standardní tiskopisy pro řešení reklamací.

I v tomto případě platí doporučení, aby klient neautorizovanou nebo nesprávně provedenou transakci reklamoval bez zbytečného odkladu po té, co se o ní dozvěděl.

Jak mám postupovat, pokud mi někdo ukradne např. mobilní telefon i s bezkontaktní nálepkou a zneužije ji?

Pokud dojde ke ztrátě nebo odcizení bezkontaktní nálepky, je nutné ji co nejdříve zablokovat (stejně jako při ztrátě nebo odcizení karty). V případě zneužití nálepky bezkontaktní platbou bez zadání PIN budeme zneužité prostředky klientům v plné výši kompenzovat.

Plánujete vydávat k bezkontaktní nálepce i klíčenku?

Ano, v nejbližší době bude k dispozici ve Vaší pobočce. 

Nepodařilo se mi s nálepkou zaplatit, kde je problém?

V několika případech jsme zaznamenali problém s načtením bezkontaktní nálepky terminálem. Terminál Vás zpravidla vyzve k opakovanému přiložení nálepky. Je to dáno vlastnostmi bezkontaktní komunikace nálepky s terminálem. Ve zcela výjimečných případech, kdy se komunikace nenaváže ani po opakovaném přiložení nálepky k terminálu, je nutné použít jiný způsob platby.

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster