800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Melinda

Vaše dotazy - Melinda

Mohu přispívat zaokrouhlováním, když platím kreditní kartou?

Ne, v tuto chvíli je možné zaokrouhlovat pouze platby provedené Vaši debetní kartou.

Jakým způsobem můžu přispívat?

Můžete přispět buď jednorázově přímo z vašeho účtu (maximálně 10 000 Kč měsíčně), nebo si přispívat pravidelně při každé platbě Vaší kartou tím, že Vaše platby budou zaokrouhlovány na celé desetikoruny, pětikoruny, padesátikoruny... (až do měsíčního limitu, který si sami zvolíte)

Jsou nějaká omezení pro výši mých darů?

Výše jednorázového příspěvku musí být mezi 10 Kč a 10 000 Kč. Zároveň je možné přispět v součtu maximálně 10 000 Kč v rámci jednoho kalendářního měsíce.

Příspěvky zaokrouhlením si sami omezíte nastavením tzv. limitu štědrosti, což je maximální měsíční hranice pro příspěvky zaokrouhlováním - může být 10 Kč až 5 000 Kč. Ve chvíli, kdy součet Vašich příspěvků dosáhne tohoto limitu, Vaše další platby kartou (v tomtéž kalendářním měsíci) již nebudou zaokrouhlovány. Od nového kalendářního měsíce opět ano.

Co musí můj mobil splňovat, aby aplikace fungovala?

Aplikace bude fungovat na chytrých telefonech s operačními systémy iOS 7 a vyšší, Android 4.0 a vyšší.
Dále je potřeba připojení k internetu (mobilní data nebo wi-fi).

Aktuální verzi operačního systému zjistíte ve svém telefonu - způsob se liší podle výrobce a operačního systému přístroje. Zde jsou uvedeny příklady: Android: Nastavení > Obecné > O zařízení > Verze Android), iOS: Nastavení > Obecné > Informace ve vašem zařízení

Je aplikace skutečně zdarma?

Stažení, aktualizace a používání aplikace jsou zcela zdarma. Datové přenosy jsou účtovány dle tarifu mobilního operátora. Vaše příspěvky jsou pochopitelně strhávány z Vašeho účtu.

Mohu využívat aplikaci současně na více přístrojích?

Ano, je možné použít více zařízení. Například mobilní telefon a tablet (pozn. aplikace vyvinuta pro mobilní telefony; lze jí používat na tabletu, ale zobrazení není optimalizováno pro větší obrazovky).

Je možné, aby více uživatelů používalo aplikaci na jednom zařízení?

V tuto chvíli toto není možné. V případě zájmu uživatelů o tuto funkci jsme připraveni provést změnu v rámci vývoje nové verze aplikace.

Jak mohu zablokovat aplikaci při krádeži/ztrátě telefonu?

Zavolejte našemu telefonnímu bankéři na lince 956 777 956, který zruší Vaší původní registraci.

Jak probíhá aktualizace aplikace?

Aplikace AppStore, Google Play (dle operačního systému Vašeho přístroje) Vás automaticky upozorní na novou verzi aplikace. Pokud máte nastavenou automatickou aktualizaci aplikace, pak je provedena aktualizace zcela sama bez nutnosti Vašeho zásahu. Toto nastavení doporučujeme, abyste měli vždy nejnovější verzi, která přináší nové funkce o opravy drobných chyb.

Kam se můžu obrátit, pokud mám dotaz?

Způsobů je hned několik, vyberte ten, který Vám nejvíce vyhovuje

  • zavolejte nám na bezplatnou infolinku 800 207 207
  • napište e-mail na servis24@csas.cz
  • vyplňte formulář zpětné vazby na adrese www.csas.cz/aplikace-zpetna-vazba


© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster