800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Lístkomat

Vaše dotazy k aplikaci LÍSTKOMAT

Můžu využívat aplikaci i pokud nejsem klientem České spořitelny?

Ano. Nezáleží na tom, jestli jste klientem ČS nebo nejste.

Co musí můj přístroj splňovat, aby aplikace fungovala?

Aplikace bude fungovat na chytrých telefonech s operačními systémy iOS 7 a vyšší, Android 4.0 a vyšší.
Dále je potřeba připojení k internetu (datové či wi-fi)

Jak zjistím aktuální verzi operačního systému?

Postup se liší podle výrobce a operačního systému přístroje. Zde jsou uvedeny příklady:

  • iOS: Nastavení > Obecné > Informace ve vašem zařízení.
  • Android: Nastavení > Obecné > O zařízení > Verze Android

Jsou údaje o počtu lidí ve frontě aktuální?

Údaje, které vidíte v aplikaci ještě před odebráním lístku nejsou zcela přesné (v tuto chvíli není znám záměr, zda se chcete vydat na Pokladnu či k našemu poradci a počet lidí je vzat jako průměr. Doporučujeme odebrat lístek, po kterém aplikace již zobrazuje skutečný počet lidí v pořadí před Vámi. Odhadovaný čas pro obsloužení je tak přesnější.

Je aplikace skutečně zdarma?

Stažení i aktualizace aplikace jsou zcela zdarma. Datové přenosy jsou účtovány dle tarifu mobilního operátora.

Je aplikace bezpečná?

Ano. Aplikace nevyžaduje žádné přihlašování či zadávání hesel.

Mohu využívat aplikaci současně na více přístrojích?

Ano, je možné použít více zařízení. Například mobilní telefon a tablet (pozn. aplikace vyvinuta pro mobilní telefony; lze jí používat na tabletu, ale zobrazení není optimalizováno pro větší obrazovky).

Je možné, aby více uživatelů používalo aplikaci na jednom zařízení?

Ano.  Z jednoho zařízení je možné sjednat schůzku i více lidem.

Jak mohu zablokovat aplikaci při krádeži/ztrátě telefonu?

Aplikaci nelze zneužít, proto se není čeho obávat. Není třeba jí blokovat.

Jak probíhá aktualizace aplikace?

Aplikace Google Play či AppStore (dle operačního systému mobilu) Vás automaticky upozorní na novou verzi aplikace. Pokud máte nastavenou automatickou aktualizaci nainstalovaných aplikací, pak je provedena aktualizace Lístkomatu automaticky, aniž byste museli cokoli dělat.

Kam se obracet v případě dotazů?

V případě dotazů využijte jednu z cest, jak nás kontaktovat:

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster