Odeslat diagnostické informace


Odešle výsledky diagnostického testu pracovníkům podpory. Pracovníci podpory použijí zaslaná data k detekci a řešení problému držitele karty.

Pracovníkům podpory by měla být zaslána kompletní data karty. Jestliže data z karty dosud nebyla přečtena, Správce karty vyzve držitele karty k načtení kompletních dat.

Před odesláním diagnostických dat je nutné, aby držitel karty kontaktoval pracovníky podpory. Při komunikaci získá jméno telefonního bankéře, které je nutno doplnit do formuláře.

Držitel karty musí do formuláře vyplnit tyto informace:

Diagnostická data jsou odeslána po kliknutí na tlačítko Odeslat diagnostiku.
Upozornění: data nelze odeslat bez vyplnění polí Číslo karty a Jméno operátora.

Po kliknutí na tlačítko Odeslat diagnostiku zabalí Správce karty diagnostické informace do ZIP archivu a pokusí se je odeslat pracovníkům podpory. Výsledek operace je poté zobrazen držiteli karty.

Před odesláním není nutno zobrazit diagnostiku na obrazovku. Diagnostické informace lze také uložit do textového souboru.